Tuesday, April 20, 2021

Τεχνικές προδιαγραφές όλων των γενεών Audi R8 2021

 ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Με ένα ψαλίδι μιας μηχανής V-10 τοποθετημένο πίσω από το υπόστεγο υψηλής τεχνολογίας, το 2021 R8 είναι το περιφερειακό αυτοκίνητο της Audi. Μοιράζεται τη μηχανή και τη μηχανική με το βραχνό Lamborghini Huracán, αλλά η ύπαρξη και η εμφάνιση του R8 κάνουν μια πιο λεπτή σχέση. Αυτό μπορεί να είναι ένα σέρβις ή κακό πράγμα που εξαρτάται από το τι έχετε στον εσωτερικό άνθρωπο για το έξι-supercar σας. Με έως και 602 ίππους στη βρύση, το R8 πετάει πραγματικά, και το κενό λεπτό θα ξεκινήσει ρίχνει κάτω από το αγκάθι σας. Στο εσωτερικό, όλα τα πιο όμορφα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της Audi είναι ξεδιπλωμένα, συμπεριλαμβανομένης μιας αναδιαμορφώσιμης ψηφιακής που επιβεβαιώνει την ικανότητα συναρμολόγησης με ενσωματωμένη πλοήγηση. Τα λεπτά υλικά χρησιμοποιούνται καθ 'όλη τη διάρκεια και κάνουν το υπόστεγο να έχει την ίδια αίσθηση με το κόστος ζήτησης του audi r8 χαρακτηριστικα.




Τι νέο υπάρχει για το 2021;


Η Audi εισήγαγε οπίσθιο μέρος του roll-roll στις οριζόντιες εκδόσεις 532-hp του coupe και του Spyder. Αυτή η εγκατάσταση αντικαθιστά τις κατώτερες προσφορές του περασμένου έτους, οι οποίες συνοδεύτηκαν από 562 ίππους V-10 και all-roll impel. Τώρα, στη συμμετρία για να πάρετε το all-roll impel, πρέπει να ακολουθήσετε τα πιο ακριβά και πιο ισχυρά μοντέλα ολοκλήρωσης R8, τα οποία κάνουν 602 άλογα.


Με ένα αυτοκίνητο τόσο επιβλητικό όσο το R8, θα είχαμε οικεία σχέση με το Spyder. Μετά από όλα, με την κορυφή προς τα κάτω, οι περαστικοί θα είναι σε θέση να ρίξουν μια καλύτερη ματιά στο χαρούμενο σκυλί πίσω από το ρολό. Η επιλογή ανάμεσα στα μοντέλα και το μοντέλο ολοκλήρωσης είναι μια πιο δύσκολη λύση. Από τη μία παλάμη και τα δάχτυλα, ακόμη και το 532-hp V-10 παρέχει πέρα ​​από την πεποίθηση ότι βιάζεται και το ίδιο θλίβεται με την μετάφραση 602-hp. Από την άλλη παλάμη και τα δάχτυλα, το να ανεβείτε στα επόμενα περιστατικά Cars and Coffee με το τελικό R8 μπορεί να αισθάνεται λίγο πιο φοβερό. Audi R8 Διαστάσεις 4429 x 1940 x 1242 mm.




Μηχανή, Μεταφορά και Ολοκλήρωση

Το μηχάνημα V-10 του Audi R8 προσφέρεται σε δύο δυνατότητες, και τα δύο είναι αρκετά ισχυρά για να χτυπήσουν τον αέρα από αξιόπιστους επιβάτες και να παραδεχτούν ότι θα σφίγγουν τα αυτιά σας με τις άλλες κοσμικές εκπνοές τους. Η επίδειξη επτά βιασύνης του R8, η οποία δεν λειτουργεί ακριβώς, δεν είναι ακριβώς το πιο ομαλό κιβώτιο ταχυτήτων. Περιστασιακά μετατοπίζεται πολύ απότομα και ίσως πάρα πολύ ή σε μεγάλο βάθος, προκαλώντας βιασύνη που τραβάει το λαιμό, ακολουθούμενη από μια σχεδόν άμεση αλλαγή σε υψηλότερη σειρά. Το κατώτερο Audi R8 έρχεται με ένα προσαρμοστικό κρέμασμα, ενώ τα μοντέλα ολοκλήρωσης είναι εξοπλισμένα με μια πιο επιθετική ρύθμιση σταθερού ελέγχου. Και οι δύο απότομες προσκρούσεις θαυμάσια και συλλέγουν για χρήση μια ευχάριστη διαδρομή που θα μπορούσατε να παραδεχτείτε χωρίς κουρασμένα σε μακρά ταξίδια. Το εύκαμπτο σύνολο φαινομένων R8 Performance 5.2 FSI V10 έρχεται με σφάλμα, ωστόσο: Με τη μέθοδο πλήρους επίθεσης, ειλικρινά δεν κρατάει τα κόρνερ τόσο σίγουρα όσο οι αντίπαλοί του και μερικές φορές αισθάνεται πιο ασταθές από ό, τι θα περιμένατε ένα supercar να είναι. Η ρύθμιση του τιμονιού είναι ευθεία και μεταδίδει την ευφυΐα από το μονοπάτι στους συμπλέκτες του οδηγού με ικανό συναίσθημα.




Firing Thrift και MPG Ουσιαστικής Δημιουργίας


Μια οικονομική εναλλακτική λύση δεν είναι. Αλλά αυτό είναι πραγματικά ουσιώδες; Για τις εκδόσεις enter, all-roll-impel R8, ανεξάρτητα από το σήμα κάλυψης ή την ιπποδύναμη.





No comments:

Post a Comment

The 5 best adult sites

  Let's be real so much of the internet is porn - past estimates suggest some 30 percent of the internet's bandwidth is devoted to p...