Monday, April 26, 2021

Czy BMW M3 G80 to dobry samochód?




 Rzeczy, które sprawiają, że stajesz się „mmm”. Cóż, jeśli nowe BMW M3 nie, to nie masz benzyny w żyłach.

Nowe BMW M3 będzie szło łeb w łeb z takimi modelami jak Mercedes-AMG C63 i Audi RS5, gdy wyruszy na drogi jeszcze w tym roku. Oprócz czystego kosmetyku, ten 3-litrowy, krótki, szósty samochód sportowy będzie dostępny z czterocylindrowym napędem po raz pierwszy.


Nowe BMW M3 ma ogromną osłonę chłodnicy dla nadchodzącego 4 Sequence Coupe. Chociaż rozwarte, pomalowane na ciemno nerki wyglądają znacznie bardziej na miejsce zamieszkania w napastniku w samochodzie M niż na głupim 4 Sequence dzięki mnóstwu innych ogromnych (i całkowicie rzeczywistych) wlotów powietrza i otworów wentylacyjnych.



M3 otrzymuje mocno wyrzeźbioną maskę z zapiekanymi detalami za tarczą biura BMW dane techniczne. Jest szerszy niż jego poprzednik, o prawie trzy centymetry.



Obrzeża nowego samochodu są również wyraźniejsze niż wcześniej i można uderzyć z dwóch nowych amalgamatu (w przypadku rtęci jako jednego metalu) wzorów rolek, które mają 19 cali na czole i 20 na tylnej części. Mówiąc o tylnej części, bmw m3 g80 dane techniczne jest wyposażony w śniady tylny dyfuzor z kwartetem 10-centymetrowych rur wydechowych wystających pod spodem.



Jedyne panele materiałowe, które są bardziej widoczne niż z flagowego BMW 3 Sequence, to drzwi i pokrywa bagażnika - wszystko inne zostało wzmocnione. Nic dziwnego, że M3 wygląda jak samochód turystyczny.


BMW potwierdziło również, że po raz pierwszy wyprodukuje M3 Touring. Ten wzniosły stan nadejdzie wraz z nieustraszonym projektem nowego M3 i doda wiadro dodatkowego zakresu premii.



 Kiedyś najpotężniejsze modele BMW oferowały moc 500 KM, ale teraz ten średniej klasy M3 ma więcej. Technologia, co?



Również wnętrze BMW M3 zostało zastosowane w M. Jest bardziej masywna rolka kierownicy M Joviality z przeszyciami w kolorze M i programowalnymi przyciskami jazdy M, a także czerwony przycisk rozrusznika, dźwignia z oznaczeniem M i mnóstwo karbonowych zszywek ładnych jak flaga. Znajduje się na skręcie kierownicy, środkowym punkcie zachęty i łopatkach zmieniających układ.


Fotele M Joviality mają wbudowane logo M (to medium widzenia w górę) i można je wyposażyć w dwa ładne dźwięki - za dodatkową 300 funtów. Jeszcze lepsze są dyskretne fotele kubełkowe wykonane z włókna węglowego. Są jeszcze bardziej pomocne, są wyposażone w ładowany prąd elektryczny i mają mnóstwo otworów wentylacyjnych, które zamykają cię, wpływając na pocenie się w upalny letni dzień (pozostałość). Zawstydzony, zwrócą ci 3500 funtów.




Nie musisz jednak dodatkowo płacić za wyobraźnię i rozrywkę - każdy M3 otrzymuje jako flagę najnowszą technologię BMW iDrive. Zawiera dwa duże ekrany, część na głowę przedłuża całość, trafna indywidualna wypowiedź wspomagająca kierowanie całością oraz bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto.



Flagowe BMW M3 jest wyposażone w 3,0-litrową maszynę parami-turbo short-six, która wytwarza 480 KM. Uderz w prototyp Emulation, a ten osiągnie 510 KM i 650 Nm momentu obrotowego. To 60 KM i 100 Nm więcej niż stare samochody Emulation były w stanie osiągnąć sztukę jeździecką.



M3 ma sześciobiegową pośpiech ręcznej skrzyni biegów jako flagę, ale możesz zapłacić dodatkowo, aby zamiast tego uzyskać pośpiech z ośmioma napędami. Jest to przekładnia hydrokinetyczna zamiast szybkich, podwójnych skrzyń biegów o siedmiu rodzajach samochodów, i będzie miała taką samą, prawie jak błyskawiczną próbę, nadzór nad rzutkami, co BMW M8. Modele emulacyjne są dostarczane z samoczynnie poruszającą się skrzynią biegów jako flagą - nie można ich zdobyć ręką.



BMW twierdzi, że nowa emulacja M3 zrobi 0-60 w 3,9 sekundy - czyli o 0,1 sekundy szybciej niż poprzednie modele. Bardziej poruszające jest to, że będą przyspieszać od 50 mil na godzinę do 75 mil na godzinę o całą sekundę szybciej niż stara emulacja M3.



Nowe BMW M3 przez pierwszy okres będzie dostępne z czterowalcowym napędem zamiast tylnego częściowego. Ta całość była uboga w BMW M5, więc pozwoli Ci zakończyć, ile potęgi chcesz przenieść na tylne koła. Wyłącz wszystkie elektroniczne systemy zabezpieczające, a wyrzuci całą moc silnika, aby umożliwić kilka poważnych dryfów - oczywiście na pozostałościach po rodowodzie.



BMW M3 jest wyposażone w karbonową osłonę, która usztywnia podwozie i obniża środkowy punkt ciężkości, aby przywrócić nachylenie materiału w głodnych zakrętach. Mimo to M3 waży około 1750 kg - to około 160 kg więcej niż stary prototyp.



Adaptacyjna pendencja - dająca możliwość imponujących ustawień lub twardszych, bardziej sportowych - jest flagą i otrzymujesz mocniejsze hamulce niż flaga 3-Sequence. Dostępne są kalibry sześciotłokowe z tarczami 380 mm na czole i kalibry pływające z tarczami 370 mm z tyłu.



Węglowo-ceramiczne tarcze paproci o średnicy 400 mm na czole i 380 mm z tyłu są dostępne w ramach budżetu na modernizację w wysokości 8000 funtów, który również uderza w górę, przyspieszając od 155 mil na godzinę do 180 mil na godzinę.




No comments:

Post a Comment

The 5 best adult sites

  Let's be real so much of the internet is porn - past estimates suggest some 30 percent of the internet's bandwidth is devoted to p...